Amanida de Cigrons amb Frankfurt

Categoria:
Tipus de plat:
Estació:
Dificultat: Fàcil

Ingredients

2 racions

Elaboració

Posa aigua en un cassó amb els ous amb un raig de vinagre i sal, quan bulli espera deu minuts i tanca. Per pelar-los agafa'ls amb una cullera sopera d'un en un i sota l'aigua freda de l'aixeta li dones uns copets per l'extrem ample de l'ou. Veuràs amb quina facilitat es pela.
Posa les salsitxes en una paella amb poc oli a foc lent i dóna-li unes voltes, (també els pots fer un bull amb aigua). Reserva.
Posa els cigrons en un colador sota l'aixeta fins que desaparegui l'escuma. tot seguit posa'ls amb aigua en un casó a bullir 10 minuts i veuràs que queden mes tobets. Després distribueix-ho en dos plats que es refredin. Talla i posa les salsitxes. Renta, i posa els tomàquets a trossets, afegeix la ceba tendra, posa els pebrot a tires, talla i posa els cogombrets, posa els ous durs per la meitat i posa les olives.
En un got barreja 2 parts d'oli i una de vinagre, sal i orenga. Amaneix els plats.
Queda hiper bo.

30min

Notes

De segon plat pots fer unes croquetes de pollastre fàcil, que trobaràs a la meva web.


Comentar

Valorar

Corregir

Desar

Comparteix aquesta recepta:

Vols rebre al teu mail noves receptes de cuina i compartir les teves receptes a internet?

Afegeix-te a la xarxa social de cuina catalana:

Pots seguir-nos a: