Mini Milks de coco (polos de coco i llima)
Categoria:
Tipus de plat: Gelat
Estació:
Dificultat: Fàcil
Ingredients
- 400 ml de llet de coco
- 50 gr de sucre
- 50 ml de suc de llima
- La ratlladura de 2 llimes
Elaboració
Rentar be les llimes i ratllar la pell ben fina amb una microplane (o un ratllador que permeti ratllar molt fina la pell de les fruites). Exprimir-les i si es vol colar el suc (no canvia el gust però queda més net).
Posar la llet de coco (millor freda de la nevera) en el got de la batedora. Afegir el sucre, el suc de llima i la ratlladura. Batre molt be.
Passar la barreja a un got medidor i omplir amb compte els motllos de polo. Deixar en el congelador una horeta. Treure els motllos i inserta el "palito". tornar a deixar en el congelador fins que estiguin totalment congelats. (millor d’un dia per l’altre)
Per desemmotllar els gelats després de treure’ls del congelador, passar els motllos per aigua tèbia per la base i els laterals
Comparteix aquesta recepta: