Pastissets de pasta de full, amb cansalada i bolets

Categoria:
Tipus de plat:
Recepta per
Típica de: Espanya → Catalunya
Estació:
Dificultat: Fàcil

Ingredients

8 racions

Utensilis

Un motlle talla-pastes de 10 centimetres de diametre
Un corró per estirar la pasta de full
Un corró per punxar la pasta de full
Un bol de vidre mitjà
Un pinzell
Una paella gran
Una safata pel forn, amb paper sulfuritzat
Una safata rectangular de cartró, amb blonda
Un batedor de varetes

Elaboració

Primerament, en una paella amb un raig d'oli, fregim la ceba picolada.
Quan la ceba és transparent, afegim la cansalada i les gírgoles tallades a trossos menuts.
Quan tot el conjunt és mig cuit, ho espolsem amb sal i pebre negre, afegim un rajolí de vi ranci, i deixem que s'acabi de coure, i ho reservem.
Seguidament, espolsem el marbre de la cuina amb farina, i estirem la pasta de full amb l'ajud del corró. Tot seguit, la punxem amb l'ajud del corró de punxar.
A continuació, fem setze cercles amb el talla-pastes, i en posem vuit a la safata per anar al forn. Tot seguit, els pintem amb ou batut, i els omplim amb la farsa de bolets i cansalada.
A continuació, pintem els altres vuit cercles amb ou batut per les dues cares, i tapem els cercles que tenen el farcit.Seguidament, amb l'ajud d'una forquilla anem segellant les vores, hi afegim un pinyons pel damunt, i ho enfornem a 180º, fins que la pasta de full és torradeta, i ja ho podrem servir a taula, en la safata de cartró amb blonda.

1h 30min


Comentar

Valorar

Corregir

Desar

Comparteix aquesta recepta:

Vols rebre al teu mail noves receptes de cuina i compartir les teves receptes a internet?

Afegeix-te a la xarxa social de cuina catalana:

Pots seguir-nos a:

Buscar recepta:

____________________

Últimes receptes:

Entrar o Registrar-se