Arròs de peix i marisc a la cassola

Categoria:
Estació:
Dificultat: Mitjana

Ingredients

3 racions

Elaboració

Tallem a daus la sípia i la rostim, en una cassola de ferro colat, amb una mica d’oli , amb les gambes , escamarlans i els dents d’all ben picats. Ho saltegem uns 5 minuts i ho retirem. Ho deixem en un plat a part.
Fem el sofregit: hi tirem la ceba picada a foc molt lent, ha de quedar molt rossa. Uns 15 minuts mínim, quan sembla que la ceba s'ha begut el suc i té la pinta que s'enganxarà hi tirem un rajolí de fumet per desglaçar el fons de la cassola, durant uns 20 minuts, hi afagim uns 3 o 4 rajolins de fumet. Deixem coure entre 15 i 20 minuts. Hi afegim el tomàquet picat. Deixem coure uns 10 minuts i ja tenim el sofregit llest.
Tirem l'arròs i el rostim 2 minuts. Hi afegim el fumet i tota la resta de ingredients, amb els pèsols. Anem remenant la cassola. Deixem coure entre 15 i 20 minutus. Deixem 5 minuts de repòs. Ja es pot servir l’arròs.

1h 20min


Comentar

Valorar

Corregir

Desar

Comparteix aquesta recepta:

Vols rebre al teu mail noves receptes de cuina i compartir les teves receptes a internet?

Afegeix-te a la xarxa social de cuina catalana:

Pots seguir-nos a:

Buscar recepta:

____________________

Últimes receptes:

Entrar o Registrar-se