Tastet de sèpia amb variat de bolets
Categoria:
Peixos i mariscos
Recepta per wok
Estació: primavera
estiu
tardor
hivern
Dificultat: Inexperts
Ingredients
- 1 Bossa de 4 sèpies netes congelades.
- 1 Bossa de bolets variats congelats.
- 4 Alls
- Julivert
- Pebre blanc
- Conyac
- Oli i sal
2 racions
Elaboració
En el wok, afegim un raig d'oli d'oliva, i tirem els bolets sense descongelar, picant dos alls a trossos i remenant.Els salpebrem. Quan comenci a fer líquid del descongelat, treure'l. Quan estiguin una mica fets, afegir un grapat de julivert picat. Quan estiguin els bolets gairebé cuits i sense suc, hi afegim per sobre un bon raig de conyac. Ens uns 8 - 10 m (segons el tipus de bolet) estaran cuits. Els traiem del wok i els reservem. Tallem les sèpies a trossos petits, les passem per aigua i les escorrem bé.
Les posem dins el wok amb un raig d'oli, i hi afegim els dos alls restants. Salpebrem. A mitja cocció, afegir una mica de julivert picat. Quan no hi hagi suc, afegir un raig de conyac i deixem que s'evapori, remenant sense parar.
Un cop estan cuites, afegim al wok els bolets cuinats en primer lloc, barrejant-los bé amb la sèpia, ho deixem coure un parell de minuts. I ja es poden servir.
25min
Notes
SI aquest barrejat l'afegim sobre amb una torrada de pa de pagès o de coca sucada amb tomàquet, un all refregat i oli, està boníssim.
Etiquetes:
aquesta recepta no te etiquetes
Afegir etiqueta
Recepta arxivada a:
Enllaça aquesta recepta:
3353 visites.
Si alguna cosa no es correcta pots sol·licitar una revisió del contingut d'aquesta recepta.