Besuc de la piga al forn
Categoria:
Peixos i mariscos
Estació: tardor
Dificultat: Fàcil

Ingredients
- Un parell de besucs de la piga-Unes patates- Un parell de carrotes-Un parell de cebes-Un parell de tomates-oli d'oliva-sal-llimona-vi blanc-
2 racions
Utensilis
Una plata de forn,una escorredora i un ganivet de cuina.
Elaboració
Preparem una plata de forn, i posem un llit de patates a rodelles, carrota a trossets, ceba a trossos i tomata per la meitat .A sobre i posem el besuc amb un parells de talls a la part de sobre i un tall de llimona a cada tall. Ho salem tot per sobre ; ho reguem amb vi blanc i també amb oli d'oliva. Calentegem el forn i un cop calent hi posem la plata amb tota la preparació. De tant en tant anirem tirant suc per sobre la cocció amb una cullera. Deixarem coure fins que el peix sigui daurat i la verdura tova.
1h
Notes
El besuc de la piga es molt típic per nadal. Es típic cuinar abans una mica la verdura , ja que necessitat mes temps que el peix per coure. Jo no ho faig mai, explicaré per que. Si disposeu de un peix ben fresc, tret de la barca a casa, i de palangre , el peix te la carnadura prou dura per aguantar tota la cocció fins que la verdura es tova.
Etiquetes:
Nadal
Afegir etiqueta
Recepta arxivada a:
Enllaça aquesta recepta:
2348 visites.
Si alguna cosa no es correcta pots sol·licitar una revisió del contingut d'aquesta recepta.